مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 6 بهمن 1400 ساعت 19:272022-01-26حوادث

فارس من| عاملان ناامنی های اخیر بهبهان دستگیر شدند


جانشین فرماندهی انتظامی استان خوزستان از اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی در شهرستان بهبهان و دستگیری عاملان ناامنی ها خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بهبهان، تعدادی از شهروندان بهبهان در پی تنزل امنیت در شهرستان بهبهان کمپینی با عنوان ثبت کردند.

سرهنگ حجت سفیدپوست جانشین فرماندهی انتظامی استان خوزستان در جمع خبرنگاران اظهار کرد: اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی، با برنامه ریزی های مستمر و به منظور برخورد قاطع با  مخلان امنیت و هنجار شکنی برخورد با توزیع کنندگان مواد مخدر و با هماهنگی مقام قضایی، توسط ماموران پلیس شهرستان بهبهان در مدت 48 ساعت عملیاتی شد.

وی گفت: در اجرای این طرح ماموران شهرستان بهبهان با انجام اقدامات اطلاعاتی از تعدادی کارگاه ضایعاتی و سمساری را مورد بازرسی قرار دادند که از آنها مقدار 300 گرم مواد مخدر، دو حقه بافور، دو دستگاه خودرو، تعدادی کنتور آب، و باطری خودرو سواری، مقداری آهن آلات  و سه دستگاه موتور سیکلت سرقتی کشف و همچنین  تعداد 10 باب قلیان سرا به علت تهدید علیه بهداشت پلمب شدند.

سفید پوست در خصوص اجرای طرح ارتقاء امنیت در بهبهان تصریح کرد: ماموران انتظامی با انجام تحقیقات پلیسی سه نفر ازخرده فروشان مواد مخدر را دستگیرکردند و با تلاش مستمر و اقدامات اطلاعاتی  دو نفر از عاملین آتش سوزی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فارس من| عاملان ناامنی های اخیر بهبهان دستگیر شدند

فارس من| عاملان ناامنی های اخیر بهبهان دستگیر شدند